Procedura dostawy
Proces dostawy jest prowadzony przez wyspecjalizowaną firmę kurierską. Staramy się, aby dostawa Twojego zamówienia była sprawna i wygodna. Gdy zamówiony towar opuści nasz magazyn, otrzymasz maila z informacją o wysyłce. Późniejsze powiadomienia leżą już po stronie przewoźnika. Dostawa wszystkich produktów odbywa się do krawężnika, maksymalnie do punktu, do którego kurier może dojechać. Dostawa na terenie całej Polski jest bezpłatna. Do przesyłki dołączona będzie instrukcja montażu. Jeśli wykryjesz jakiekolwiek wady produktu, skontaktuj się z obsługą klienta EK-SHOOPS! sp. z o.o. Jeżeli dostarczone kartony będą nosiły ślady uszkodzenia, ważne jest, aby w obecności kuriera został spisany protokół szkody.
Adres dostawy
Zamówiony towar zostanie dostarczony pod wskazany przez Ciebie adres.
Czas dostawy
Jeśli produkt jest w magazynie, wysyłka odbywa się zazwyczaj do 14 dni od otrzymania zapłaty. Niestety, nie możemy określić dokładnej daty dostawy, natomiast od momentu otrzymania maila z informacją o wysyłce towaru, przesyłka powinna być u Ciebie w przeciągu dwóch dni roboczych. Przy składaniu zamówienia prosimy o podanie swojego numeru telefonu, co umożliwi firmie kurierskiej kontakt przed dostawą. Jeśli w momencie dostawy nie będzie nikogo pod wskazanym adresem, firma kurierska pozostawi informację o próbie doręczenia.
Odbiór zakupionego produktu przez klienta
Nasze produkty są wysyłane z różnych magazynów, dlatego też odbiór osobisty nie jest możliwy. Wszystkie zamówione produkty wysyłamy pod wskazany adres.
Zwrot towaru
Jeśli zakupiony towar nie spełnia Twoich oczekiwań, to zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o ochronie praw konsumentów, można zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Zwrot towaru jest możliwy tylko w przypadku, jeżeli nie był on użytkowany oraz w żaden sposób nie jest zniszczony. Produkt należy spakować w oryginalne opakowanie, które również nie może być zniszczone. Kurier przyjedzie po Twoją paczkę, jednak odbierze ją wyłącznie z parteru. Pierwszy zwrot, w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki jest całkowicie darmowy. Jeżeli zdecydujesz się zwrócić produkt, wyślij wiadomość na adres: biuro@pasari.pl z następującymi informacjami: powód zwrotu, adres, z którego przedmiot ma zostać odebrany, numer konta do zwrotu należności oraz zdjęcie spakowanego produktu. W wiadomości zwrotnej otrzymasz wszystkie niezbędne informacje.
Dodatkowe pytania
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania odnośnie wysyłki zakupionego towaru, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta telefonicznie lub napisz na biuro@pasari.pl.